אלי ישי בסיור בשומרון: "הבית היהודי מתנצל על התורה"

גואל ועקנין 1 Comment on אלי ישי בסיור בשומרון: "הבית היהודי מתנצל על התורה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) סיירו חברי הכנסת אלי ישי ויוני שטבון, ראשי מפלגת יחד העם איתנו, בשומרון. הסיור החל באזור התעשייה ברקן, שם ביקרו במפעל כל גדר. בהמשך הגיעו להתיישבות הר ברכה, שם נפגשו עם תושבי המקום וסיירו ביקב ברכה. לבסוף הגיעו למצפה יוסף ולאלון מורה, שם נפגשו עם המרא דאתרא הרב אליקים לבנון.

יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי לתושבים בשומרון: "הקמנו מפלגה כדי לחזק את עולם התורה במדינה. כדי למנוע אוסלו ג. כדי לדאוג לשכבות החלשות. בלי להתנצל. הבית היהודי אומר שהוא לא מתנצל על כלום. זה לא מדויק. הבית היהודי מתנצל על התורה".

ח"כ שטבון, ראש מטה ההסברה של מפלגת יחד העם איתנו: "מפלגת יחד היא הסיירת מטכ"ל של הזהות היהודית של המדינה. אנחנו נהיה השכפ"ץ היהודי של הממשלה, בלי להתנצל. כי מי שמתנצל על התורה, סופו שיתנצל גם על ארץ ישראל. התאחדנו חרדים ודתיים לאומיים, מסורתיים וחילונים, כי יש לנו אחריות לגורל המדינה היהודית. בשבועות הקרובים נציג את הרשימה שלנו, נבחרת מנצחת שלא בורחת מאחריות"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לאלי מתי תיקח אחריות כיושב ראש שס וכחבר כנסת היתה שותף לאוסלו ולכל המהלכים שאתה ושטבון מתנגדים וזה עובדה במציאות מישהו הקליט את מרן כמו נחש ואלי יושב ראש שצריך להיות נאמן למרן אמסלם פותח מפלגה ואלי תוקף אותו ברמה האישית שאשתו אפילו לא תיבחר בו מאוד אופייני לך אמנון יצחק תוקף את מרן ואתה מרוצה לפגוע בביתך ובנאמנות רק שאריה לא יקבל מילה טובה השכבתה את גיסך בבית חולים בשביל תמונה בעיתון שאריה הרביץ לי מעולם לא יצאתה גיבור לכבד את החלטת מרן גם ברב הראשי תקעתה סכין לחברך בגב אים כל מיני מניפולציות שלבסוף נפלתה בהם עדין לא ויתרתה וגם לא תיכנע כמו שור מדמם אלי תפסיק הדיות אתה גורם למשפחתך לעצמך נזק עצום תחדול אתה תימצא את עצמך לבד ובודד כמו הרודנים בזמננו אז תהרוג כמה תהרוג שלש ארבע מנדטים אלו שיותר ישארו לא ימחלו לך ומרן יפסוק על פי רוב ובמיוחד שבנו ממשיך דרכו בצורה על טבעיתר גוער בך על קברו של מרן ותבדוק מה דיבר הראשלץ בדיוק לפני שנה באותם פרשיות בשנה זו העולם לא הפקר אין לך פחד כמו סוס צוהל לקרב תהיה בן אדם